להפוך את ChatGPT לעוזר האישי שלי
בסדנה מעשית זו נציג את הפוטנציאל האינסופי של ChatGPT ונחשוף בפניכם את הטכניקות, הטיפים והטריקים העדכניים והיעילים ביותר ליצירת תכנים שיווקיים מעולים, מוכוונים וממירים – בתוך שניות.
תאריך ושעת האירוע
מיקום
תחומי לימוד
סוג אירוע
עלות
ChatGPT פרץ לחיינו רק לפני כמה חודשים ומחקרים ראשונים כבר מראים שהוא מייעל ומקצר תהליכי עבודה רבים עד 70%!
בסדנה מעשית זו נציג את הפוטנציאל האינסופי של ChatGPT ונחשוף בפניכם את הטכניקות, הטיפים והטריקים העדכניים והיעילים ביותר ליצירת תכנים שיווקיים מעולים, מוכוונים וממירים – בתוך שניות.
מניסוח מיילים ללקוחותיכם בעולם, יצירת ניוזלטרים, קמפיינים לרשתות, פיתוח תשתית לתכנית שיווקית ועוד הרבה יותר – הפרקטיקה שתרכשו בסדנה תאפשר לכם להפוך את ChatGPT לעוזר האישי שלכם גם במגוון עצום של תחומים אחרים.
הבינה המלאכותית היוצרת כבר כאן, והיא משנה את העולם – חשוב, מרתק וחסכוני להיות שם.
מה בתכנית:
- מבוא לבינה המלאכותית היוצרת – למה וכמה חשוב להיות שם, והיום!
- וואו GPT – הדגמת שימושים מלהיבים בתחומים שונים
- From A to Chat – היכרות ידידותית עם הממשק, יכולות ומגבלות, פתיחה וארגון צ'טים, שאלות ותשובות, הפקת תכנים, חידוד ושיפור תשובות, שמירה וייצוא תוצרים
- במהירות ה-Chat – ליצור, לערוך, לתרגם, להגיה, לפרט, לתמצת תכנים… בשפות שונות ובתוך שניות
- מה השאלה? טכניקות מתקדמות לניסוח שאלות שמביאות תוצאות
- נתונים ותהליכים – איסוף מידע גלובלי למחקרי שוק, תכנון קמפיינים, פיתוח מהלכים שיווקיים ועוד
- פרסונליזציה – מלמדים את ChatGPT "לדבר" בשפת המותג שלכם, לשלב את המסרים והיתרונות שמבדלים אתכם ולהתאים אותם לקהלי יעד ממוקדים
- ChatGPT כעוזר אישי ליצירת מיילים מקצועיים, דיוורים שיווקיים, קמפיינים, מאמרים מקצועיים, מדריכים וכל תוכן אחר הדרוש לכם
- טוב לדעת – סכנות ודילמות, זכויות יוצרים והיבטים משפטיים
- מה הלאה? בונוס – סקירת פיתוחי בינה מלאכותית נוספים שתוכלו לצרף לארגז הכלים המקצועי שלכם בעזרת המיומנויות שרכשתם בסדנה
הסדנה כוללת תרגולים מעשיים שיאפשרו לכם להפוך את ChatGPT לעוזר האישי שלכם מיד בסיומה
קהל היעד:
אנשי ונשות שיווק, מכירות, מרקום, תוכן, וכל מי שמעוניין להתמקצע ביישומי ChatGPT שיעבדו בשבילו.
מרצה:
עדי לי-אור יהלומי, אסטרטגית מיתוג וקופירייטרית מעל 20 שנה.
בעלת סטודיו במלוא מובן המילה שבין לקוחותיו לאורך השנים: קבוצת ישראכרט, רשת Laline,
LAVIDO, Applied Materials,DSV , המרכז לטכנולוגיה חינוכית, LiveO, עמותת אקים,
מרכזי המבקרים של תנובה ורבים אחרים.
דמי השתתפות:
350 ₪ לחברי מכון היצוא
460 ₪ לשאינם חברים
להרשמה לחצו כאן
- קישור לאירוע יישלח לנרשמים יומיים לפני האירוע.
- ההרשמה והתשלום לאירוע הם אישיים, ואין להעביר או לשתף את קישור ההתחברות לאירוע עם גורמים נוספים בחברה או מחוצה לה.
- הודעות ביטול תתקבלנה בכתב עד שלושה ימים לפני האירוע. לאחר מועד זה לא יוחזר התשלום.