וובינר ישיר מארה"ב: שינויי מגמות בהתנהגות צרכנים ומשווקים בעקבות מגפת הקורונה: למה לצפות?

02.06.2020

שתפו :

מה בוובינר?
מגמות-העל הצרכניות כגון "הצרכן המודע", "ללא סטרס" ו"הקהילה לפני הכול", עוברות שינויים כתוצאה מהוראות הריחוק החברתי והתפיסות הבריאותיות והחברתיות בעקבות וירוס הקורונה.

 

המרצה:
גב' חמוטל שיבר, מנכ"לית חברת Schieber Research, הפועלת בישראל ובארה"ב, ומרצה מובילה בתחום מוצרי הצריכה, הדיגיטל והמסחר האלקטרוני.
חמוטל מומחית במחקר שוק, זיהוי מגמות וייעוץ לאסטרטגיית חדשנות הפוגשת את הצרכנים ואת השוק. בעלת ניסיון של 20 שנה במחקר, ייעוץ לחברות, וזיהוי מגמות וחדשנות. חמוטל פרסמה עשרות מאמרים במגזינים מקצועיים בישראל ובעולם, ומחקריה מצוטטים על ידי המקורות המקצועיים הגדולים בעולם.

 

לצפייה בוובינר לחצו כאן

דגל גרמניה - סיוע ליצואנים המייצאים לגרמניה

סיפורן של כלכלות משלימות - עם הנספחת הכלכלית בברלין - 13.9.23

דגל פנמה - מכון היצוא יכול לספק לעסקים מקומיים כלים ומידע ליצוא מוצרים לפנמה

עשיית עסקים עם פנמה - 13.9.23

Medical products registration and sales in China - 7.9.23

Rio Innovation Week

Rio Innovation Week