נאום המעלית – הדקה הכי קריטית לניהול מכירה

29.09.2022

שתפו :

elevator

מה בוובינר? 

"נאום המעלית" זהו חלון ההזדמנויות הקצר שיש לכל מנכ"לית, מנהל מכירות, סוכן מכירות מול הלקוח בחו"ל כאשר מציגים בפניו מוצר או שירות. בין אם בטלפון, בשיחת זום או במפגש בתערוכה, יריד או ועידה אנחנו צריכים להסביר בזריזות מי אנחנו? מה אנחנו עושים? למי זה מיועד? למה זה טוב ומדוע הלקוח צריך את זה?

 

שיחת המכירה הראשונה והחשובה ביותר – יש אומרים שהלקוח הפוטנציאלי נותן לך דקה. טל שמשון אומר 14 שניות.

 

אז מה אפשר להספיק להגיד בזמן כל כך קצר. מה באמת צריך לומר?

הוובינר יעסוק במיתוג, דיוק מסרים, הבנה עסקית, מערכות יחסים, ערך וכן, גם במכירות:
נלמד להבחין בין עיקר לטפל בהצגה עסקית.
נלמד להיות מדויקים – כשגם אם יש פערי שפה או תרבות הצד השני יבין מי אנחנו.
נלמד להעביר צורך ולהיות בהירים בתמורה.

 

הדובר:

טל שמשון, מומחה בהקמה, ניהול, שיווק ותפעול יחידות רווח והפסד בארץ ובאירופה.

טל צמח לתפקידי ניהול בכירים ברשת מועדוני הבריאות והכושר הבינ"ל "הולמס פלייס", כולל שנתיים בהן לקח חלק מרכזי בעסקים של הרשת במרכז אירופה. הוא כיהן כמנכ"ל רשת "הולמס פלייס" ישראל ובהמשך כמנכ"ל קבוצת "אוניספורט".

חברת "טל שמשון – מאסטרים בניהול" מלווה ומייעצת לחברות בתחום הניהול, התפעול, השיווק והמכירה.

טל מרצה מבוקש, יועץ בפינה כלכלית בתוכנית הבוקר של 'פאולה וליאון' בערוץ 12. הרצאותיו נמצאות בפלטפורמת התוכן הבינלאומית סקרינז ובקרוב גם ב-VOD של אלעל.

 

לצפייה בוובינר לחצו כאן

דגל גרמניה - סיוע ליצואנים המייצאים לגרמניה

סיפורן של כלכלות משלימות - עם הנספחת הכלכלית בברלין - 13.9.23

דגל פנמה - מכון היצוא יכול לספק לעסקים מקומיים כלים ומידע ליצוא מוצרים לפנמה

עשיית עסקים עם פנמה - 13.9.23

Medical products registration and sales in China - 7.9.23

Rio Innovation Week

Rio Innovation Week