ניהול אשראי לקוחות בתקופת משבר
שתפו :
משבר הקורונה ("COVID-19") משנה את כללי המשחק בכל הקשור לניהול אשראי לקוחות. בעשור האחרון שהתאפיין בצמיחה ושגשוג, פרקטיקות ניהול אשראי – הלקוחות הותאמו לעידן של סיכונים מדודים וסביבה כלכלית יציבה. העצירה הפתאומית בענפים רבים ושיבושים עולמיים בשרשראות האספקה מייצרים סביבת סיכונים שונה בתכלית מזו שהורגלנו אליה וכן קשיי תשלום בהיקפים חסרי תקדים. התאמת מתודולוגיות ניהול האשראי בתקופה זו הינו צורך קריטי שחברות חייבות לאמץ בכדי לשרוד בסביבה הכלכלית חדשה ומסוכנת יותר מכל מה שהורגלנו עד היום.
המרצה:
גב' עדי נוב, סמנכ"לית שיווק ופיתוח עסקי בבססח – החברה הישראלית לביטוח אשראי. בעלת ניסיון של מעל 20 שנה בביטוח אשראי וניהול אשראי לקוחות בבססח – חברה מובילת שוק בתחום ביטוח האשראי בישראל וחלק מקבוצת EULER HERMES, מבטח האשראי הגדול בעולם.
לצפייה בוובינר לחצו כאן