ממסר שיווקי למסר ויזואלי

23.06.2020

שתפו :

מה בוובינר?

מסר חזותי מעובד אצל הלקוח הרבה יותר מהר מאשר טקסט. התמונות והתוכן הוויזואלי עוזרים לבנות את האמון מול הלקוחות, משפרים את המותג, מגבירים חשיפה ומסייעים למכור יותר.
בוובינר נסקור את השלבים שכל בעל עסק חייב להכיר בדרך מהמסר השיווקי שלו להפקת צילום מנצח.

 

המרצה:
מר שחר פליישמן, צלם פרסום, יזם חברתי ומדריך ויזואלי לחברות וארגונים עם ניסיון עשיר בצילומי מוצרים בכלל ובצילומים למכירה באי קומרס בפרט.
שחר החל את דרכו המקצועית בלונדון. לאחר שחזר לארץ בשנת 2001 הקים סטודיו המתמחה בצילום מסחרי ופרסום.
"עבורי צילום הוא לפני הכול אומנות התאורה והקומפוזיציה. צילום מושלם מתחיל בהבנה של  האובייקט, העמדה נכונה שלו, התאמת התאורה המדויקת, הסטיילינג וכמובן המגע הייחודי של הצלם".

 

לצפייה בוובינר לחצו כאן

דגל גרמניה - סיוע ליצואנים המייצאים לגרמניה

סיפורן של כלכלות משלימות - עם הנספחת הכלכלית בברלין - 13.9.23

דגל פנמה - מכון היצוא יכול לספק לעסקים מקומיים כלים ומידע ליצוא מוצרים לפנמה

עשיית עסקים עם פנמה - 13.9.23

Medical products registration and sales in China - 7.9.23

Rio Innovation Week

Rio Innovation Week