יתבצע מחקר על שמות 5 מתחרים. היצואן יבחר את שווקי היעד ויציין את שמות חמשת מתחריו ואתרי האינטרנט שלהם.
• בתום ביצוע המחקר נספק דוח הכולל שמות של ארבעה מפיצים של המתחרה וכמו כן פרטי הקשר אליהם תוך שאיפה לפרטי קשר אישיים.
• במידה והינם פעילים ברשתות חברתיות כדוגמת Linked In, יסופק מידע על הפרופיל העסקי שלהם.
• אספקת דו"ח הסיכום עד חודש מיום תחילת העבודה.
• יעשה מאמץ להשיג פרטי קשר על ארבעה מפיצים אך אין התחייבות למידע מלא על כל חמשת המתחרים.